6 راه برای پر پشت کردن مو

۶ راه برای پر پشت کردن مو

۶ راه برای پر پشت کردن مو

بی انصافی است وقتی موهای پرپشت و خوش فرم ندارید (۶ راه برای پر پشت کردن مو). با این حال، زمانی که با موهای پرپشت و بلند به دنیا آمده اید، ناامید کننده تر است (و دوز دوز بی انصافی) اما استرس، شرایط پزشکی، سن، آلودگی یا عوامل دیگر باعث می شود موهای شما به طور جدی نازک و صاف باشد.

پس از آن، دلایل دیگری مانند آرایش شدید مو، رژیم غذایی نامناسب، درمان های شیمیایی مو و استفاده بیش از حد از ابزارهای حرارتی وجود دارد که به از بین رفتن موهای با ارزش شما کمک می کند. آزار دهنده است، اینطور نیست؟ اما دلیل موهای لنگی و نازک شما هرچه باشد، سوال این است که چگونه موها را پرپشت تر کرده و وضعیت را نجات دهید.

6 راه برای پر پشت کردن مو

۶ راه برای پر پشت کردن مو: اصول اولیه

آیا از جستجوی پاسخ در مورد چگونگی پرپشت شدن موها خسته شده اید؟ نگران نباش چه بافت موهای شما به طور طبیعی نازک باشد و چه موهای ضخیم به اندازه کافی نازک تر شده باشند، شما همچنان می توانید موهای نازک خود را ضخیم تر کنید و این نیز به طور طبیعی.

درست است! از آنجایی که روزانه سوالات زیادی دریافت می کنیم که چگونه موهای نازک را ضخیم تر کنیم، تصمیم گرفتیم لیستی از تمام روش های طبیعی که نوید یک یال حجیم را می دهند تهیه کنیم.

سکته مغزی چیست؟

سکته مغزی چیست؟

نکاتی در مورد اینکه چگونه موهای خود را پرپشت تر کنید ۶ راه برای پر پشت کردن مو

۱. به ماساژ هفتگی مو متعهد شوید
روش آزمایش شده و آزموده شده برای ضخیم تر کردن موها این است که هفته ای یکبار قبل از شستشوی مو با ماساژ روغن داغ موهای خود را نوازش کنید. روغن‌های طبیعی مو مانند روغن بادام، روغن نارگیل، روغن زیتون و روغن آووکادو، موهای شما را تغذیه می‌کنند و با مشکلات مو مانند خشکی که ممکن است باعث ریزش و نازک‌تر شدن موهایتان شود، مبارزه می‌کنند. ماساژ پوست سر به تقویت گردش خون و افزایش ضخامت موهای شما با تحریک فولیکول های خفته مو کمک می کند.

ما پیشنهاد می کنیم برای این کار از روغن Indulekha Bringha استفاده کنید. این درمان طبیعی و آیورودا دارای نتایج واقعی است زیرا از ۱۰ گیاه دارویی مانند برهارج، آملا و واتادا برای تقویت موهای شما استفاده می کند. همچنین عاری از مواد شیمیایی خشن مانند پارابن و سولفات است، بنابراین لازم نیست نگران عوارض جانبی طولانی مدت باشید.

همچنین می توانید هر شب قبل از خواب پوست سر خود را ماساژ خشک کنید تا موهای نازک ضخیم تر شوند. موهای خود را وارونه کنید و بدون استفاده از روغن پوست سر را با نوک انگشتان خود ماساژ دهید. این یک ترفند عالی برای تحریک گردش خون در پوست سر و افزایش رشد مو است.۶ راه برای پر پشت کردن مو

 

آیا آب گازدار برای کودکان مفید است؟

 

۲. ماسک مو با مواد طبیعی

اگر می‌خواهید بدانید چگونه موها را پرپشت‌تر کنید، همیشه می‌توانید به درمان‌های خانگی قدیمی اعتماد کنید. مواد طبیعی موجود در آشپزخانه شما می توانند کار خیره کننده ای در بهبود بافت و افزایش حجم موهای شما انجام دهند. روغن کرچک، آب پیاز، ژل آلوئه ورا و روغن نارگیل مملو از ویتامین‌ها و مواد معدنی دوست‌دار مو هستند و بنابراین اعتقاد بر این است که مواد شگفت‌انگیزی برای ضخیم‌تر کردن موهای نازک شما هستند.

شما می توانید از این قهرمانان موهای طبیعی برای به دست آوردن یال رویاهای خود استفاده کنید. به سادگی یک روغن طبیعی مو مانند روغن کرچک یا روغن زیتون را با ژل آلوئه ورا و آب پیاز ترکیب کنید تا برای خود یک ماسک مو درست کنید. موهایتان را با این ماسک مو درمان کنید و اجازه دهید حدود نیم ساعت قبل از شستن موهایتان بماند. استفاده هفتگی از آن موهای نازک شما را در کمترین زمان ضخیم تر می کند.

6 راه برای پر پشت کردن مو

اما اگر برای درمان های DIY وقت ندارید، فقط از روغن موی Love Beauty و Planet Onion استفاده کنید. از روغن پیاز واقعی همراه با روغن سیاه دانه استفاده می کند که به تقویت موهای شما کمک می کند. این روغن به اندازه یک روغن طبیعی مو خوب است زیرا فاقد مواد شیمیایی خشن از جمله عطرهای مصنوعی است. بنابراین رایحه چوبی که همراه با این محصول مشخص می شود به لطف عصاره گیاه پاتچولی موجود در آن است.

یافتن بیماری روانی

۳. رژیم غذایی غنی از پروتئین داشته باشید

۶ راه برای پر پشت کردن مو. مواد غذایی خاصی وجود دارد که می توانید برای موهای ضخیم و قوی از آنها استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که وعده های غذایی غنی از پروتئین را در رژیم غذایی خود قرار دهید. میوه هایی مانند زغال اخته، کیوی، پرتقال و توت فرنگی مملو از اسید سیتریک هستند که به تولید کلاژن و تقویت فولیکول های مو کمک می کند.

۶ راه برای پر پشت کردن مو. همچنین سبزیجات سبز رنگ مانند بروکلی، اسفناج و کلم سرشار از روی، پتاسیم و آهن هستند که به ضخیم‌تر و قوی‌تر شدن موهای نازک کمک می‌کنند. تخم مرغ، ماهی و محصولات لبنی نیز سرشار از پروتئین هستند و به ساخت سطوح کراتین و تقویت موهای پرپشت‌تر و پرپشت‌تر کمک می‌کنند. می توانید این ها را به صورت اسموتی یا سالاد جزئی از رژیم غذایی خود قرار دهید.

 

۴. از محصولات حجم دهنده مو استفاده کنید

این یکی بی فکر است. محصولات مویی که به طور مرتب استفاده می کنید می توانند باعث ایجاد یا شکستگی موهای شما شوند. ریزش مو، خشکی مو یا شوره سر، هیچ چیز به اندازه شامپو و نرم کننده شما مشکلات شما را هدف قرار نمی دهد. برای درمان موهای نازک و تقویت رشد موهای ضخیم، از شامپو و نرم کننده حجم دهنده استفاده کنید.

این محصولات مو به طور خاص با ترکیباتی فرموله شده اند که مواد مغذی و تغذیه مورد نیاز موهای شما را فراهم می کند تا سلامتی آنها را بهبود بخشد، مانند شامپو و نرم کننده گل نارگیل Love Beauty و Planet و Mimosa Flower. شستن موهایتان با این ترکیب شامپو و نرم کننده، موی نازک را حجم می دهد زیرا از آب نارگیل، روغن نارگیل و گل های میموزا استفاده می کند.

همچنین فاقد پارابن و سولفات است و در عین حال موهای شما را مرطوب می کند تا موهایی پرپشت و شاداب را تضمین کند.

ناباروری ثانویه

۵. آساناهای یوگا را برای موهای ضخیم تر امتحان کنید

آساناهای یوگا می توانند راه حلی برای تمام مشکلات موهای شما ارائه دهند. برای موهای نازک و بافت موهای ظریف، برخی از تمرینات یوگا می توانند معجزه کنند! یوگا با افزایش گردش خون در بدن و ترمیم سلول ها کمک می کند.۶ راه برای پر پشت کردن مو

می‌توانید سر پایه‌ها یا سیرساسانا را تمرین کنید، که باید وارونه روی سر خود بایستید و بازدم و دم را انجام دهید. این کار خون را به سمت سر شما حرکت می دهد، سلول ها را بازسازی می کند و فولیکول های مو را تقویت می کند.

۶ راه برای پر پشت کردن مو. یکی دیگر از آساناهای یوگا که می توانید امتحان کنید، حالت خم شدن به جلو شتر یا اوتاناسانا است که به جلو خم می شود و کف دست های شما را در دو طرف پا نگه می دارد. این نیز باعث می شود که خون و اکسیژن به سمت سر شما جریان پیدا کند و فولیکول های خفته مو را تقویت کرده و موهای حجیم را افزایش دهد.

۶. از شامپو و نرم کننده های ملایم استفاده کنید

چگونه موهای آسیب دیده و ضعیف را پرپشت تر کنیم؟ ابتدا باید موهای خود را ترمیم کنید، به همین دلیل مهم است که بررسی کنید از چه نوع محصولاتی استفاده می کنید. به سراغ شامپو و نرم کننده ملایمی بروید که به بهبود موهای شما نیز کمک می کند، مانند شامپو و نرم کننده ترمیم کننده Dove Intense. همانطور که از نام آن پیداست،۶ راه برای پر پشت کردن مو

این ترکیب بدون پارابن از مواد فعال فیبر برای تقویت موهای ضعیف و آبرسانی آنها استفاده می کند. همچنین به مهر و موم شدن کوتیکول های مو برای داشتن موهای صاف تر کمک می کند.

۹ راه برای افزایش طبیعی باروری

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *