مزایا و معایب رابطه جنسی

۵ مزایا و معایب رابطه جنسی

مزایا و معایب رابطه جنسی

آیا می دانید مزایا و معایب رابطه جنسی گاه به گاه چیست؟ در این مقاله با برخی از آنها آشنا خواهید شد. آنها را از دست ندهید! مزایا و معایب رابطه جنسی آیا تا به حال رابطه جنسی تصادفی داشته اید؟ دقیق ترین تعریف، حفظ تماس صمیمی با کسی در موقعیت های بسیار خاص است. این همان چیزی است که برای مثال زمانی اتفاق میافتد که فردی «دوست با مزایا» داشته باشد. با این حال، این نوع رابطه جنسی می تواند در یک لحظه خاص با غریبه ها رخ دهد، مانند هنگام بیرون رفتن به یک مهمانی .
۶ علت درد در دوران قاعدگی
رابطه جنسی گاه به گاه توصیه می شود تا زمانی که ایجاد رضایت کند. با این حال، مانند هر چیز، مزایای خود را دارد، اما معایب خود را نیز دارد. آیا می خواهید بدانید آنها چه هستند؟ خوب، ما از شما دعوت می کنیم که به خواندن ادامه دهید، زیرا اگر این نوع روابط باعث ایجاد ناراحتی یا احساس بدی در شما شده است، شاید این نوع رابطه جنسی برای شما مناسب نباشد … و می دانید چه چیزی، کاملاً اشکالی ندارد! رابطه جنسی گاه به گاه همیشه وجود داشته است ممکن است فکر کنید که امروزه بیشتر از همیشه رابطه جنسی غیررسمی وجود دارد. با این حال، این درست نیست. آنچه واقعاً اتفاق میافتد این است که ما در عصری زندگی میکنیم که بسیاری از تابوها در مورد جنسیت و تمایلات جنسی شکسته شده است. بنابراین، دیگر دلیلی برای پنهان کردن این واقعیت وجود ندارد که افراد ترجیح میدهند مثلاً بدون نیاز به داشتن یک شریک، روابط علّی داشته باشند و از رابطه جنسی لذت ببرند.
چگونه بارداری پنهانی خود را قبل از اینکه آماده اعلام آن باشید پنهان کنید
گاهی اوقات زوج هایی وجود دارند که به دنبال داشتن رابطه جنسی تصادفی با افراد دیگر هستند. مثلاً برای کسانی که به کلوپ های سوئینگرز می روند اینطور است. با این حال، در این مقاله، ما بر روی افرادی تمرکز می کنیم که شریک جنسی ندارند و رابطه جنسی معمولی دارند. آنها افرادی هستند که از طریق این نوع رابطه جنسی به دنبال لذت بردن از تمایلات جنسی خود هستند، اما تا چه اندازه مزایا یا معایبی برای این کار به دست می آورند؟ مزایای رابطه جنسی تصادفی: این یک مهارکننده استرس است رابطه جنسی گاه به گاه فواید خاصی دارد. به عنوان مثال، استرس را مهار می کند. این به این دلیل است که شما اکسی توسین و اندورفین ترشح میکنید که استرس شما را کاهش میدهد و احساس شادی را در هنگام ارگاسم افزایش میدهد. علاوه بر این، این هورمون‌ها احساس آرامش شدید در شما ایجاد میکنند، بنابراین داشتن رابطه جنسی برای سلامتی منع مصرف ندارد. برعکس – بسیار لذت بخش و سالم است.

۵ مزایا و معایب رابطه جنسی معمولی

یکی دیگر از مزایای رابطه جنسی گاه به گاه این است که از تعهداتی که ممکن است با شریک زندگی خود داشته باشید اجتناب کنید. ممکن است در این زمان از زندگی شما بخواهید چندین نفر را ملاقات کنید، از تمایلات جنسی خود لذت ببرید و در هیچ رابطه ای غوطه ور نشوید. بنابراین، رابطه جنسی به شما این امکان را می دهد که از تمام مزایای آن لذت ببرید بدون اینکه مجبور باشید با کسی ارتباط برقرار کنید. مزیت سوم این نوع رابطه جنسی این است که شما چیزهای زیادی در مورد رابطه جنسی تجربه می کنید و یاد می گیرید. می توانید آنچه را که دوست دارید کشف کنید، تمرین هایی که شما را روشن می کند، و چیزهای جدیدی را امتحان کنید که به شما امکان می دهد تمایلات جنسی خود را به روشی کاملا متفاوت تجربه کنید. رابطه جنسی گاه به گاه می تواند به شما کمک کند تا چیزهای زیادی در مورد تمایلات جنسی خود و نحوه لذت بردن از آن کشف کنید.
۹ راه برای ایجاد عزت نفس بیشتر در کودکان

مضرات رابطه جنسی تصادفی: رفتارهای پرخطر

مزایای این نوع رابطه جنسی مشخص است، اما معایب آن چیست؟ برای صحبت در مورد آنها، باید به مطالعه ای اشاره کرد، شروع جنسی در زمینه رابطه جنسی تصادفی و ارتباط آن با رفتارهای مخاطره آمیز سلامت جنسی و باروری در نوجوانان. در این مطالعه، نشان می دهد که رفتارهای پرخطری وجود دارد که می تواند رابطه جنسی گاه به گاه را به یک رفتار بسیار منفی تبدیل کند. به عنوان مثال، داشتن رابطه جنسی بدون کاندوم یا مانع لاتکس می تواند خطر ابتلا به بیماری ها یا عفونت های مقاربتی را افزایش دهد. یکی از شایع ترین آنها پاپیلوما است. وزارت بهداشت هشدار می دهد که “فراوان عفونت HPV در زنان در اسپانیا ۱۴.۳٪ و ۲۹٪ در زنان جوان ۱۸-۲۵ ساله است.” البته این فقط یک مثال است. یکی دیگر از خطرات داشتن رابطه جنسی گاه به گاه بدون محافظت کافی، داشتن بارداری ناخواسته یا قرار گرفتن در معرض مصرف بیش از یک بار قرص صبحگاهی است، با این خطر که این امر برای سلامتی فرد به دنبال دارد. بنابراین، با توجه به اینکه اغلب اوقات نمیدانید فردی که با او میخوابید از خود در روابط خود محافظت میکند یا خیر، بهتر است اقدامات احتیاطی را انجام دهید. آیا سعی می کنید جای خالی را با رابطه جنسی گاه به گاه پر کنید؟
تغذیه رویایی
علیرغم مزایا و معایبی که در بالا ذکر شد، میخواهیم نکته پایانی را در مورد رابطه جنسی گاه به گاه و نیاز به پر کردن جاهای خالی داشته باشیم. در بسیاری از مواقع، درگیر شدن در این نوع روابط می تواند احساس تنهایی و افسردگی و حتی بعد از آن را احساس گناه کند. این یک پرچم قرمز است. این بدان معنی است که شما کاری را انجام می دهید که واقعاً نمی خواهید انجام دهید، اما آن را انجام می دهید زیرا ممکن است احساس تنهایی کنید. گاهی اوقات، رابطه جنسی یک راه فرار است و اگر از رابطه جنسی معمولی لذت نمی برید، ضروری است که خود را به دست یک متخصص بسپارید. همه از این نوع رابطه جنسی لذت نمی برند زیرا باید با طرف مقابل ارتباط برقرار کنند یا سطح صمیمیت بالاتری داشته باشند یا حتی با او رابطه داشته باشند. اگر رابطه جنسی گاه به گاه دارید و راحت هستید و از آن لذت می برید، محافظت از سلامت خود را در حین رابطه جنسی فراموش نکنید. در غیر این صورت، اگر این نوع رابطه جنسی باعث ناراحتی یا ناراحتی شما می شود، بهتر است به یک متخصص مراجعه کنید. قطعاً بخش‌هایی از شما هستند که شایسته درمان هستند و به شما اجازه میدهند تا انواع دیگری از روابط را داشته باشید که مناسب‌تر با شما هستند و احساس خوبی به شما میدهند.
تفاوت بین بارداری اول و دوم

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *