5 گیاه دارویی برای درمان درد روماتیسم مفصلی

۵ گیاه دارویی برای درمان درد روماتیسم مفصلی

۵ گیاه دارویی برای درمان درد روماتیسم مفصلی

۵ گیاه دارویی برای درمان درد روماتیسم مفصلی. گیاهان دارویی با اثرات ضد التهابی می توانند به تسکین درد آرتریت روماتوئید ( روماتیسم مفصلی) کمک کنند. با این حال، ارزیابی عوارض جانبی احتمالی و دوز مناسب ضروری است. گیاهان دارویی از زمان های قدیم به عنوان مکملی برای درمان دردهای آرتریت روماتوئید استفاده می شده است. در حالی که درمان این بیماری شامل چندین دارو است، برخی از گیاهان ضد التهابی می توانند به کنترل علائم شما کمک کنند. 5 گیاه دارویی برای درمان درد روماتیسم مفصلی در واقع، بیماران به طور فزاینده ای به این درمان ها علاقه مند می شوند، که اغلب در کمک به مدیریت دوره های درد شدید موثر در نظر گرفته می شوند. با این حال، در بسیاری از موارد، هنوز فقدان شواهد علمی برای حمایت از مزایای منتسب به آنها وجود دارد. بنابراین، قبل از مصرف آنها باید با پزشک خود مشورت کنید تا تداخلات احتمالی با داروها یا عوارض جانبی را مشخص کند. با در نظر گرفتن این موضوع، اکنون می‌خواهیم بیشتر به این بیماری و داروهای گیاهی که می‌توانند کمک کنند بپردازیم.

آرتریت روماتوئید چیست؟ ۵ گیاه دارویی برای درمان درد روماتیسم مفصلی

آرتریت روماتوئید (RA) یک بیماری خود ایمنی است که باعث درد و بدتر شدن مفاصل می شود. اغلب، هر دو طرف بدن را درگیر می کند و به تدریج ایجاد می شود. بنابراین، اگر یک مفصل آسیب ببیند، همان مفصل طرف مقابل نیز تحت تأثیر قرار می گیرد. با توجه به تکامل علائم آن، متخصصان بیماری را مزمن می دانند. بسیاری از بیماران حتی قادر به انجام وظایف روزمره خود نیستند. همچنین، درد می تواند به صورت متناوب، با متناوب درد شدید و دوره های تسکین ظاهر شود.
آرامش آمیگدال

علائم آرتریت روماتوئید

علائم آرتریت روماتوئید بسته به درجه پیشرفت بیماری ممکن است خفیف یا شدید باشد. اگر افراد به موقع تشخیص داده شوند، معمولاً می توانند از بحران های درد جلوگیری کنند. بنابراین، اگرچه درد در ابتدا ناپدید می شود، توصیه می شود با پزشک خود مشورت کنید. تظاهرات بالینی آن عبارتند از: درد مفاصل، در یک یا هر دو طرف بدن. تورم مفصل. سفتی، سختی. از دست دادن عملکرد مفصل. خستگی طولانی مدت. گیاهان دارویی برای کنترل درد آرتریت روماتوئید داروهای طبیعی ساخته شده از گیاهان دارویی مکمل های خوبی برای کنترل درد آرتریت روماتوئید هستند. اگرچه شواهد عملکرد آنها بر اساس داده های حکایتی است، بسیاری از بیماران ادعا می کنند که پس از مصرف آنها بهبود یافته اند. بنابراین، اگر پزشک شما در نظر داشته باشد که هیچ جنبه منفی وجود ندارد، می تواند انتخاب خوبی برای بهبود درمان بیماری باشد. مهمتر از همه، ابتدا باید مطمئن شوید که هیچ گونه عوارض جانبی یا تداخلی وجود ندارد.
واکسن آنفولانزا در بارداری
۱. آلوئه ورا آلوئه ورا یکی از محبوب ترین گیاهان دارویی در درمان بیماری هاست. از زمان های قدیم به دلیل فواید تغذیه ای آن شناخته شده است، هنوز هم به عنوان یک درمان جایگزین برای صدها بیماری معتبر است. در میان این فواید، مهم است که بر اثر آرام بخش آن تاکید شود. بنابراین، استفاده خارجی از ژل موجود در آن ممکن است به مدیریت درد آرتریت روماتوئید کمک کند. همچنین گردش خون را تحریک می کند و از مشکلات پوستی مانند پسوریازیس و آلرژی جلوگیری می کند. نحوه استفاده از آن مقدار زیادی ژل آلوئه ورا استخراج کرده و به آرامی روی مفاصل خود ماساژ دهید. درمان را هر شب قبل از خواب تکرار کنید.

۲. پنجه گربه برای ۵ گیاه دارویی برای درمان درد روماتیسم مفصلی

بنیاد آرتریت معتقد است که پنجه گربه ممکن است در کنترل التهاب و درد مفید باشد. به دلیل خواص ضد التهابی و ضد درد، پنجه گربه می تواند به مدیریت درد آرتریت روماتوئید کمک کند. در واقع، با توجه به بنیاد آرتریت، یک مطالعه نشان داد که می تواند به کاهش التهاب ناشی از این بیماری کمک کند. نحوه استفاده از آن راه های مختلفی برای استفاده از فواید این گیاه وجود دارد. اول از همه، می توانید آن را در عصاره ها یا پمادهای استفاده خارجی پیدا کنید. علاوه بر این، می‌توانید با یک قاشق چای‌خوری از این گیاه در یک فنجان آب جوش، چای درست کنید. دو بار در روز بنوشید. در نهایت می توانید آن را به صورت قرص یا کپسول خریداری کنید که باید طبق دستور آنها مصرف کنید. ۳. زنجبیل یکی از بهترین درمان های طبیعی برای کاهش علائم آرتریت بدون شک زنجبیل است. از آنجا که حاوی مقدار قابل توجهی جینجرول است، دارای اثر ضد التهابی است که تورم، سفتی و درد را کاهش می دهد. همچنین، مطالعات در مورد تأثیر آن بر روی بیماران مبتلا به RA نتایج امیدوارکننده ای به همراه داشت. نحوه استفاده از آن روش سنتی مصرف این ادویه از طریق چای است. درست کردنش خیلی راحته تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک قاشق چای خوری را در یک فنجان آب جوش بریزید. دو تا سه بار در روز بنوشید. همچنین در مکمل ها و قرص ها موجود است. به همین ترتیب می توانید از روغن آن به صورت موضعی استفاده کنید.
سلامت روان کودک
۴. چای سبز اگرچه چای سبز به دلیل خواص لاغری محبوب شد، اما یک متحد خوب برای کنترل درد آرتریت روماتوئید نیز هست. این به دلیل محتوای آنتی اکسیدانی و ترکیبات ضد التهابی آن است که به محافظت از مفاصل کمک می کند.   نحوه استفاده از آن می توانید آن را به صورت چای یا قرص یا تنتور مصرف کنید. دوز باید توسط پزشک کنترل شود. ۵. پوست درخت بید برای درمان درد آرتریت روماتوئید این گیاه دارویی یکی از شناخته شده ترین گیاهان برای مبارزه با التهاب است. عصاره آن حاوی داروهای مسکن و ضد التهابی است که به تسکین درد کمک می کند. بنابراین، از زمان های قدیم برای درمان مشکلات مفصلی، سردرد یا گردن درد و غیره استفاده می شده است. نحوه استفاده از آن اول از همه، می توانید با ریختن یک قاشق چای خوری از گیاه در یک فنجان آب، چای درست کنید. در حالت ایده آل، شما باید آن را دو بار در روز بنوشید. گزینه دوم خرید قرص یا مکمل است (به دنبال دستورالعمل دوز). احتیاط: شما نباید از آن سوء استفاده کنید. مصرف بیش از حد می تواند باعث بثورات و سایر تظاهرات التهاب شود. اگر به آسپرین حساسیت دارید یا تحت درمان با داروهای ضد انعقاد هستید، نباید آن را مصرف کنید. نکته پایانی گیاهان دارویی در سال های اخیر از استقبال بیشتری در بین پزشکان برخوردار بوده است. بنابراین، برخی ممکن است گیاهان خاصی را به عنوان مکملی برای کمک به مدیریت درد آرتریت پیشنهاد کنند. با این حال، اینها جایگزین داروهای تجویزی نمی شوند. همچنین، ابتدا باید اثرات بالقوه آنها را با پزشک ارزیابی کنید.
تغذیه در دوران بارداری

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *