بارداری پنهانی

چگونه بارداری پنهانی خود را قبل از اینکه آماده اعلام آن باشید پنهان کنید

چگونه بارداری پنهانی خود را قبل از اینکه آماده اعلام آن باشید پنهان کنید

  بارداری پنهانی. تازه فهمیدی بارداری؟ ممکن است حالت تهوع، خسته و کوفتگی داشته باشید و سعی کنید سر خود را دور این واقعیت بپیچانید که یک انسان کوچک قرار است وارد زندگی شما شود و آن را برای همیشه تغییر دهد. نیازی به گفتن نیست، شاید برای اعلام اخبار به دنیا آماده نباشید، اما با گذشت هفته‌ها، ممکن است احساس کنید که پنهان کردن آن سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود.   البته، هیچ چیز شرم آور در مورد باردار شدن وجود ندارد، اما ممکن است در این مراحل اولیه احساس ناخوشایندی داشته باشید، یا امیدوار باشید که هیچ کس متوجه تغییرات اجتناب ناپذیر فیزیکی و احساسی نشود. پس چیکار میکنی؟ ما شما را در مورد همه چیز پوشش داده ایم، از نکاتی برای پنهان کردن برآمدگی نوزاد، برخورد با سؤالات ناراحت کننده و به اشتراک گذاشتن اخبار هنگامی که آماده شدید. اکثر افراد باردار چه زمانی شروع به نشان دادن می کنند؟ از نظر زمانی که افراد باردار شروع به نشان دادن می کنند، تنوع زیادی وجود دارد. به گفته آندریا چیشولم، پزشک متخصص زنان و زایمان و عضو هیئت بازبینی پزشکی Verywell Family، ممکن است از ۱۲ هفتگی شروع به ظاهر شدن کنید، زیرا این زمانی است که رحم شما شروع به حرکت به سمت بالا و خارج از لگن می کند. ۱

بارداری پنهانی

دکتر چیشولم اضافه می کند که این می تواند کمی به اندازه و وزن فیزیکی بستگی داشته باشد. او می‌گوید: «من فکر می‌کنم منصفانه است که در هفته بیستم یا حدود پنج ماهگی بگوییم، اکثر افراد باردار باید برآمدگی نوزادی ثابت داشته باشند.
۹ راه برای ایجاد عزت نفس بیشتر در کودکان
با این حال، معمول است که زودتر نشان دهید که آیا دوقلو باردار هستید یا حاملگی بعدی دارید. ۲ دکتر چیشولم “به این دلیل است که عضلات دیواره شکم شما در بارداری قبلی کشیده شده اند، بنابراین رشد رحم معمولا زودتر آشکار می شود.” توضیح می دهد. چگونه برآمدگی در حال ظهور خود را “پنهان کنید”. ممکن است آماده نباشید که دنیا متوجه تغییر بدن شما شود – و این کاملاً قابل درک است. خوشبختانه، راه‌های خلاقانه‌ای برای پوشاندن شکم در حال رشد شما وجود دارد، از گزینه‌های لباس گرفته تا تنظیمات روزمره. بارداری پنهانی لباس های گشاد بپوشید پس از صحبت با چند فرد باردار و والدین جدید، به نظر می رسد بهترین نکته برای پنهان کردن برآمدگی نوزاد، تغییر لباسی است که می پوشید.   کت و شلوار گشاد و سارافون یا هر چیزی با کمر امپراتوری، دوستان شما هستند! راشل کساب تیلویک، یک متخصص تبلیغاتی که در حال حاضر در هفته پانزدهم بارداری است، می گوید.
تغذیه رویایی
اگر نگران نحوه لباس پوشیدن در دفتر هستید، تاپ های گشادتر و شلوارهای بلندتر و بلندتر را انتخاب کنید. یک مدل شیک‌تر از جوراب شلواری که با یک بلوز خط A یا تونیک شیک ست می‌شود، شکم شما را پنهان می‌کند و در عین حال شما را در کنار هم می‌سازد. تیلویک می افزاید: «شلوارهایی با کمربندهای الاستیک به من کمک کردند تا به راحتی برای کار لباس بپوشم. هر چیزی که کشش داشته باشد و فضای رشد داشته باشد برای این مرحله اولیه بارداری مفید است. رنگ های تیره بهترین هستند رنگ می تواند توجه را به مناطق خاصی از بدن شما جلب کند، بنابراین ممکن است بخواهید از سایه های بیش از حد روشن اجتناب کنید. در عوض، به رنگ های تیره و خنثی مانند مشکی، قهوه ای و سرمه ای بچسبید. اگر مجموعه‌های شما به رنگی نیاز دارند، یک کیف پول پر جنب و جوش، یک گردنبند معمولی یا چند کفش بد بو را امتحان کنید! اکسسوری های رنگارنگ راه بسیار خوبی برای جلب توجه از شکم و سایر قسمت های بدن شما هستند.   زوایای عکس کلید هستند باور کنید یا نه، نحوه ژست گرفتن شما در عکس ها می تواند برآمدگی کودک شما را آشکار یا پنهان کند.   Tilewick پیشنهاد می کند: «از ژست گرفتن از پهلو خودداری کنید. یک ژست نیمرخ جانبی ظاهر آن شکم را برجسته می کند و مطمئناً راز را آشکار می کند.   در عوض، او پیشنهاد می‌کند که مستقیماً از جلو یا از منظره چشم پرنده، جایی که دوربین در بالای شما قرار دارد، عکس بگیرید. همچنین می‌توانید عکس‌هایتان را برش دهید، و قسمت میانی خود را به‌کلی از هر سلفی دوری کنید.

بارداری پنهانی

از رسانه های اجتماعی فاصله بگیرید – یا فید خود را تغییر دهید یکی از راه های مطمئن برای طفره رفتن از سوالات و نظرات، اجتناب از رسانه های اجتماعی است. با این حال، دور ماندن از رسانه های اجتماعی، حتی برای مدتی، می تواند برای برخی چالش برانگیز باشد.   اگر همچنان می‌خواهید حضور آنلاین خود را زنده نگه دارید، سلفی‌های معمول خود را با پست‌های عمومی‌تر عوض کنید. به جای پست #ootd (بخوانید: لباس روز)، به جای آن از قهوه صبح خود عکس بگیرید. همچنان می‌توانید محتوای خود را بدون اینکه کسی به چیزی مشکوک باشد ادامه دهید.   برای مدتی دراز بکشید علاوه بر پنهان کردن برآمدگی در حال رشد خود، ممکن است سعی کنید احساس بیماری را نیز پنهان کنید. اگر سه ماهه اول بارداری شما احساس تهوع، خستگی و تخلیه کامل دارد، ممکن است تظاهر به اینکه همه چیز خوب است واقعاً دشوار باشد. به همین دلیل، ممکن است بخواهید برای مدتی دراز بکشید و با گردش های اجتماعی راحت باشید.   جنیفر گاریس، مشاور سلامت روان کودک و خانواده و می‌گوید: «تظاهر به خوب بودن در زمانی که نیستید، گاهی اوقات می‌تواند بیشتر از اینکه فایده داشته باشد، ضرر دارد. اگر زمانی برای خانه‌دار بودن یا نه گفتن به برنامه‌ها بود، همین است.» یکی از بنیانگذاران تمرین خصوصی Big Little Learners. سعی کنید آنقدر به خودتان فشار نیاورید تا ظاهر شوید و خوب باشید. گاریس اضافه می کند که شما در حال رشد یک انسان دیگر هستید و این کار ساده ای نیست. وقتی کسی آن سوال ناخوشایند را می پرسد چه باید کرد در برخی مواقع، کسی مجبور است همان سوالی را که شما سعی داشتید از آن فرار کنید، بپرسد، “آیا باردار هستید؟”
تفاوت بین بارداری اول و دوم
وقتی این اتفاق می افتد، ممکن است احساس ناراحتی و اضطراب کنید، و ممکن است مطمئن نباشید که چگونه پاسخ دهید. به عنوان فردی که اخیراً در این وضعیت ناخوشایند قرار گرفته‌اید، می‌توانم بگویم که شما دو انتخاب دارید: مستقیماً دروغ بگویید یا سعی کنید سؤال را با یک پاسخ مبهم دور بزنید. اگر شما هم مثل من هستید، ممکن است نخواهید باردار بودن را انکار کنید. درعوض، می توانید به سوال «آیا باردار هستید» با عبارت «به زودی متوجه می شویم» پاسخ دهید. یا “من دوست دارم باشم.”   “اگر کسی قبل از اعلام این خبر از من بپرسد باردار هستم، می گویم “امیدوارم به زودی!” یا “شاید هرگز نمی دانید!” برای اجتناب از پاسخ مستقیم به سوال،” تیلویک معتقد است. این یک زمان شخصی است و شما این حق را دارید که اخبار ویژه خود را تا زمانی که بخواهید به اشتراک بگذارید، محرمانه نگه دارید!» مبهم بودن در این راه به شما کمک می کند آن را از بین ببرید و به سرعت موضوع را تغییر دهید.   چه زمانی باید به مردم بگویید که باردار هستید؟ پاسخ به این سوال چندان بریده و خشک نیست.   همانطور که دکتر چیشولم اشاره کرد، ۱۰ درصد از بارداری ها منجر به سقط جنین می شود. او می گوید: “من به بیماران خود توصیه می کنم که بهترین سیستم حمایتی برای آنها در صورت از دست دادن بارداری را در نظر بگیرند.” “اگر آنها احساس می کنند که دوست دارند دوستان و خانواده خود بدانند که آیا دچار از دست دادن بارداری زودهنگام شده اند یا خیر، زودتر این خبر را به اشتراک بگذارند. اگر احساس می کنند ترجیح می دهند مطمئن شوند که همه چیز خوب پیش می رود، صبر کنید.”
جلوگیری از پیری زودرس

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *